Disable Preloader

𝗔𝗽𝗿𝗼𝗮𝗽𝗲𝟵𝟬% 𝗱𝗶𝗻𝗽𝗮𝗰𝗶𝗲𝗻𝘁̦𝗶𝗶𝘁𝗿𝗮𝘁𝗮𝘁̦𝗶𝗹𝗮𝗦𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹𝘂𝗹𝗠𝗼𝗱𝘂𝗹𝗮𝗿𝗣𝗶𝗽𝗲𝗿𝗮𝘀-𝗮𝘂𝗱𝗲𝗰𝗹𝗮𝗿𝗮𝘁𝗺𝘂𝗹𝘁̦𝘂𝗺𝗶𝘁̦𝗶𝘀̦𝗶𝗳𝗼𝗮𝗿𝘁𝗲𝗺𝘂𝗹𝘁̦𝘂𝗺𝗶𝘁̦𝗶𝗱𝗲𝗰𝘂𝗿𝗮̆𝘁̦𝗲𝗻𝗶𝗲𝘀̦𝗶𝗱𝗲𝗰𝗼𝗻𝗱𝗶𝘁̦𝗶𝗶𝗹𝗲𝗵𝗼𝘁𝗲𝗹𝗶𝗲𝗿𝗲𝗼𝗳𝗲𝗿𝗶𝘁𝗲 ➡️𝗣𝗲𝘀𝘁𝗲𝟴𝟱% 𝗱𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲𝗲𝗶𝗮𝘂𝗮𝗽𝗿𝗲𝗰𝗶𝗮𝘁𝗰𝗮𝗹𝗶𝘁𝗮𝘁𝗲𝗮𝗵𝗿𝗮𝗻𝗲𝗶𝘀̦𝗶𝗺𝗼𝗱𝘂𝗹𝗱𝗲𝘀𝗲𝗿𝘃𝗶𝗿𝗲𝗮𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁𝗲𝗶𝗮

𝗔𝗽𝗿𝗼𝗮𝗽𝗲𝟵𝟬% 𝗱𝗶𝗻𝗽𝗮𝗰𝗶𝗲𝗻𝘁̦𝗶𝗶𝘁𝗿𝗮𝘁𝗮𝘁̦𝗶𝗹𝗮𝗦𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹𝘂𝗹𝗠𝗼𝗱𝘂𝗹𝗮𝗿𝗣𝗶𝗽𝗲𝗿𝗮𝘀-𝗮𝘂𝗱𝗲𝗰𝗹𝗮𝗿𝗮𝘁𝗺𝘂𝗹𝘁̦𝘂𝗺𝗶𝘁̦𝗶𝘀̦𝗶𝗳𝗼𝗮𝗿𝘁𝗲𝗺𝘂𝗹𝘁̦𝘂𝗺𝗶𝘁̦𝗶𝗱𝗲𝗰𝘂𝗿𝗮̆𝘁̦𝗲𝗻𝗶𝗲𝘀̦𝗶𝗱𝗲𝗰𝗼𝗻𝗱𝗶𝘁̦𝗶𝗶𝗹𝗲𝗵𝗼𝘁𝗲𝗹𝗶𝗲𝗿𝗲𝗼𝗳𝗲𝗿𝗶𝘁𝗲 ➡️𝗣𝗲𝘀𝘁𝗲𝟴𝟱% 𝗱𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲𝗲𝗶𝗮𝘂𝗮𝗽𝗿𝗲𝗰𝗶𝗮𝘁𝗰𝗮𝗹𝗶𝘁𝗮𝘁𝗲𝗮𝗵𝗿𝗮𝗻𝗲𝗶𝘀̦𝗶𝗺𝗼𝗱𝘂𝗹𝗱𝗲𝘀𝗲𝗿𝘃𝗶𝗿𝗲𝗮𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁𝗲𝗶𝗮

 

Ridicat în timp record de

Primăria Municipiului Bucureşti

, Spitalul Modular Pipera, deschis la începutul lunii august, funcționează ca o secție externă a Spitalului de Boli Infecțioase și Tropicale „Dr. Victor Babeș" și, în ciuda timpului scurt trecut de la deschidere, și-a creat deja un bun renume în rândul pacienților asimptomatici, sau cu forme ușoare de COVID-19, tratați aici.

Aceia dintre ei care au răspuns la întrebările adresate în cadrul programului de stabilire a gradului de satisfacție a pacienților, implementat de Primăria Municipiului București, prin

ASSMB - Administrația Spitalelor și Serviciilor Medicale București

, s-au declarat foarte mulțumiți de condițiile hoteliere, hrana și curățenia de la Spitalul Modular Pipera.

Astfel, nu mai puțin de 88,89% dintre cei chestionați au fost mulțumiți și foarte mulțumiți de curățenia din spital, iar 85,19% s-au declarat mulțumiți și foarte mulțumiți de calitatea hranei și de modul de servire a acesteia. În ceea ce privește condițiile hoteliere și ambientale din spital, 88,86% dintre pacienți s-au declarat mulțumiți, sau chiar foarte mulțumiți de acestea.

Rata de participare la acest studiu a fost de 44%, un nivel net superior altor demersuri similare, ceea ce arată că oamenii manifestă un interes ridicat față de programul nostru de stabilire a gradului de satisfacție a pacienților și sunt dornici să își exprime opinia pe elementele evaluate în chestionar.

ℹ️Sondajul a fost realizat de către o instituție cu experiență în culegerea și prelucrarea informațiilor statistice medicale, iar noi ne-am poziționat într-o zonă neutră, nefiind implicați în vreun fel în obținerea, prelucrarea și analizarea răspunsurilor.

Pacienții au exprimat cuvinte de laudă la adresa modului în care au fost tratați de personalul medical și de cel auxiliar, dar și în ceea ce privește calitatea serviciilor oferite pe durata internării.

𝙏𝙤𝙩𝙪𝙡𝙚𝙨𝙩𝙚𝙚𝙭𝙘𝙚𝙥𝙩̦𝙞𝙤𝙣𝙖𝙡!”

𝙃𝙧𝙖𝙣𝙖𝙤𝙛𝙚𝙧𝙞𝙩𝙖̆ 𝙞̂𝙣𝙨𝙥𝙞𝙩𝙖𝙡𝙪𝙡𝙢𝙤𝙙𝙪𝙡𝙖𝙧𝙚𝙨𝙩𝙚𝙚𝙭𝙘𝙚𝙥𝙩̦𝙞𝙤𝙣𝙖𝙡𝙖̆. 𝙋𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣𝙖𝙡𝙪𝙡𝙛𝙖̆𝙧𝙖̆ 𝙧𝙚𝙥𝙧𝙤𝙨̦!!! 𝙑𝙖̆ 𝙢𝙪𝙡𝙩̦𝙪𝙢𝙚𝙨𝙘𝙥𝙚𝙖𝙘𝙚𝙖𝙨𝙩𝙖̆ 𝙘𝙖𝙡𝙚𝙤𝙙𝙖𝙩𝙖̆ 𝙞̂𝙣𝙥𝙡𝙪𝙨!”

Sunt doar două dintre mesajele transmise de pacienți după externarea din sptialul modular Pipera, dar ele reflectă pe deplin tonul general al reacțiilor exprimate de cei care au fost tratați aici.

Dorim să le mulțumim pentru implicare și să îi asigurăm că toate sugestiile lor sunt binevenite și ne ajută să îmbunătățim și pe mai departe calitatea serviciilor oferite de unitățile noastre sanitare 🙏🏻

𝘼𝙥𝙧𝙚𝙘𝙞𝙚𝙢𝙛𝙤𝙖𝙧𝙩𝙚𝙢𝙪𝙡𝙩𝙤𝙥𝙞𝙣𝙞𝙞𝙡𝙚𝙥𝙖𝙘𝙞𝙚𝙣𝙩̦𝙞𝙡𝙤𝙧𝙘𝙖𝙧𝙚𝙖𝙪𝙛𝙤𝙨𝙩𝙞𝙣𝙩𝙚𝙧𝙣𝙖𝙩̦𝙞𝙞̂𝙣𝙨𝙚𝙘𝙩̦𝙞𝙖𝙣𝙤𝙖𝙨𝙩𝙧𝙖̆ 𝙚𝙭𝙩𝙚𝙧𝙣𝙖̆ 𝙙𝙚𝙡𝙖𝙋𝙞𝙥𝙚𝙧𝙖𝙨̦𝙞𝙫𝙧𝙚𝙖𝙪𝙨𝙖̆ 𝙞̂𝙞𝙖𝙨𝙞𝙜𝙪𝙧𝙙𝙚𝙛𝙖𝙥𝙩𝙪𝙡𝙘𝙖̆ 𝙖𝙢𝙙𝙚𝙥𝙪𝙨𝙨̦𝙞𝙙𝙚𝙥𝙪𝙣𝙚𝙢𝙩𝙤𝙖𝙩𝙚𝙚𝙛𝙤𝙧𝙩𝙪𝙧𝙞𝙡𝙚𝙥𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪𝙘𝙖𝙖𝙨𝙞𝙨𝙩𝙚𝙣𝙩̦𝙖𝙢𝙚𝙙𝙞𝙘𝙖𝙡𝙖̆, 𝙘𝙤𝙣𝙙𝙞𝙩̦𝙞𝙞𝙡𝙚𝙨𝙚𝙘𝙖𝙯𝙖𝙧𝙚𝙨̦𝙞𝙝𝙧𝙖𝙣𝙖, 𝙨𝙖̆ 𝙛𝙞𝙚𝙡𝙖𝙘𝙚𝙡𝙢𝙖𝙞𝙧𝙞𝙙𝙞𝙘𝙖𝙩𝙣𝙞𝙫𝙚𝙡𝙥𝙤𝙨𝙞𝙗𝙞𝙡. 𝘾𝙤𝙡𝙚𝙜𝙞𝙞𝙢𝙚𝙞, 𝙖𝙩𝙖̂𝙩𝙘𝙚𝙞𝙙𝙞𝙣𝙥𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣𝙖𝙡𝙪𝙡𝙢𝙚𝙙𝙞𝙘𝙖𝙡, 𝙘𝙖̂𝙩𝙨̦𝙞𝙘𝙚𝙞𝙘𝙖𝙧𝙚𝙛𝙖𝙘𝙥𝙖𝙧𝙩𝙚𝙙𝙞𝙣𝙥𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣𝙖𝙡𝙪𝙡𝙖𝙪𝙭𝙞𝙡𝙞𝙖𝙧, 𝙙𝙖𝙪𝙞̂𝙣𝙛𝙞𝙚𝙘𝙖𝙧𝙚𝙯𝙞𝙙𝙤𝙫𝙖𝙙𝙖𝙥𝙧𝙤𝙛𝙚𝙨𝙞𝙤𝙣𝙖𝙡𝙞𝙨𝙢𝙪𝙡𝙪𝙞𝙡𝙤𝙧𝙨̦𝙞𝙢𝙖̆ 𝙗𝙪𝙘𝙪𝙧𝙘𝙖̆ 𝙖𝙘𝙚𝙨𝙩𝙡𝙪𝙘𝙧𝙪𝙖𝙛𝙤𝙨𝙩𝙧𝙚𝙢𝙖𝙧𝙘𝙖𝙩𝙨̦𝙞𝙖𝙥𝙧𝙚𝙘𝙞𝙖𝙩𝙙𝙚𝙥𝙖𝙘𝙞𝙚𝙣𝙩̦𝙞𝙞𝙣𝙤𝙨̦𝙩𝙧𝙞” - Dr. Emilian IMBRI, manager la

Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Tropicale Dr. Victor Babeș