APROAPE 90% DINTRE PACIENȚII TRATAȚI LA SPITALUL MODULAR PIPERA S-AU DELCARAT MULȚUMIȚI ȘI FOARTE MULȚUMIȚI DE CURĂȚENIA ȘI DE CONDIȚIILE HOTELIERE

APROAPE 90% DINTRE PACIENȚII TRATAȚI LA SPITALUL MODULAR PIPERA S-AU DELCARAT MULȚUMIȚI ȘI FOARTE MULȚUMIȚI DE CURĂȚENIA ȘI DE CONDIȚIILE HOTELIERE

 

PESTE 85% DINTRE EI AU APRECIAT CALITATEA HRANEI ȘI MODUL DE SERVIRE A ACESTEIA  

 

Ridicat în timp record de Primăria Municipiului București, Spitalul Modular Pipera, deschis la începutul lunii august, funcționează ca o secție externă a Spitalului de Boli Infecțioase și Tropicale „Dr. Victor Babeș" și, în ciuda timpului scurt trecut de la deschidere, și-a creat deja un bun renume în rândul pacienților asimptomatici, sau cu forme ușoare de COVID-19, tratați aici.

 

Aceia dintre ei care au răspuns la întrebările adresate în cadrul programului de stabilire a gradului de satisfacție a pacienților, implementat de Primăria Municipiului București, prin Administrația Spitalelor și Serviciilor Medicale București, s-au declarat foarte mulțumiți de condițiile hoteliere, hrana și curățenia de la Spitalul Modular Pipera. 

 

Astfel, nu mai puțin de 88,89% dintre cei chestionați au fost mulțumiți și foarte mulțumiți de curățenia din spital, iar 85,19% s-au declarat mulțumiți și foarte mulțumiți de calitatea hranei și de modul de servire a acesteia. În ceea ce privește condițiile hoteliere și ambientale din spital, 88,86% dintre pacienți s-au declarat mulțumiți, sau chiar foarte mulțumiți de acestea.

 

Rata de participare la acest studiu a fost de 44%, un nivel net superior altor demersuri similare, ceea ce arată că oamenii manifestă un interes ridicat față de programul nostru de stabilire a gradului de satisfacție a pacienților și sunt dornici să își exprime opinia pe elementele evaluate în chestionar. 

 

Sondajul a fost realizat de către o instituție cu experiență în culegerea și prelucrarea informațiilor statistice medicale, iar noi ne-am poziționat într-o zonă neutră, nefiind implicați în vreun fel în obținerea, prelucrarea și analizarea răspunsurilor.

 

Pacienții au exprimat cuvinte de laudă la adresa modului în care au fost tratați de personalul medical și de cel auxiliar, dar și în ceea ce privește calitatea serviciilor oferite pe durata internării.

 

”Totul este exceptional!”

 

”Hrana oferită în spitalul modular este excepțională. Personalul- fără reproș!”

 

”Vă mulțumesc pe această cale o dată în plus!”

 

Sunt doar două dintre mesajele transmise de pacienți după externarea din sptialul modular Pipera, dar ele reflectă pe deplin tonul general al reacțiilor exprimate de cei care au fost tratați aici.

 

Dorim să le mulțumim pentru implicare și să îi asigurăm că toate sugestiile lor sunt binevenite și ne ajută să îmbunătățim și pe mai departe calitatea serviciilor oferite de unitățile noastre sanitare

 

”Apreciem foarte mult opiniile pacienților care au fost internați în secția noastră externă de la Pipera și vreau să îi asigur de faptul că am depus și depunem toate eforturile pentru ca asistența medical, condițiile de cazare și hrana, să fie la cel mai ridicat nivel posibil. Colegii mei, atât cei din personalul medical, cât și cei care fac parte din personalul auxiliar, dau în fiecare zi dovara profesionalismului lor și mă bucur că acest lucru a fost remarcat și apreciat de pacienții noștri.”- Dr. Emilian IMBRI, manager Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Tropicale ”Dr. Victor Babeș”