Disable Preloader

𝟴𝟱,𝟰𝟯% 𝗱𝗶𝗻𝗽𝗮𝗰𝗶𝗲𝗻𝘁̦𝗶𝗶𝗖𝗢𝗩𝗜𝗗-𝟭𝟵𝘁𝗿𝗮𝘁𝗮𝘁̦𝗶𝗶̂𝗻𝘀𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲𝗣𝗿𝗶𝗺𝗮̆𝗿𝗶𝗲𝗶𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹𝗲𝗶𝗮𝗽𝗿𝗲𝗰𝗶𝗮𝘇𝗮̆𝗹𝗮𝘀𝘂𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝘁𝗶𝘃𝗴𝗿𝗶𝗷𝗮𝘀̦𝗶𝗽𝗿𝗼𝗳𝗲𝘀𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹𝗶𝘀𝗺𝘂𝗹𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻𝗮𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶𝗺𝗲𝗱𝗶𝗰𝗮𝗹!

𝟴𝟱,𝟰𝟯% 𝗱𝗶𝗻𝗽𝗮𝗰𝗶𝗲𝗻𝘁̦𝗶𝗶𝗖𝗢𝗩𝗜𝗗-𝟭𝟵𝘁𝗿𝗮𝘁𝗮𝘁̦𝗶𝗶̂𝗻𝘀𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲𝗣𝗿𝗶𝗺𝗮̆𝗿𝗶𝗲𝗶𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹𝗲𝗶𝗮𝗽𝗿𝗲𝗰𝗶𝗮𝘇𝗮̆𝗹𝗮𝘀𝘂𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝘁𝗶𝘃𝗴𝗿𝗶𝗷𝗮𝘀̦𝗶𝗽𝗿𝗼𝗳𝗲𝘀𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹𝗶𝘀𝗺𝘂𝗹𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻𝗮𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶𝗺𝗲𝗱𝗶𝗰𝗮𝗹!

 

𝗣𝗲𝘀𝘁𝗲𝟵𝟯% 𝗱𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲𝗲𝗶𝘀-𝗮𝘂𝗱𝗲𝗰𝗹𝗮𝗿𝗮𝘁𝗶𝗺𝗽𝗿𝗲𝘀𝗶𝗼𝗻𝗮𝘁̦𝗶𝗱𝗲𝗰𝘂𝗿𝗮̆𝘁̦𝗲𝗻𝗶𝗮𝗱𝗶𝗻𝗰𝗲𝗹𝗲𝘁𝗿𝗲𝗶𝘂𝗻𝗶𝘁𝗮̆𝘁̦𝗶𝘀𝗮𝗻𝗶𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮𝗹𝗲𝗣𝗿𝗶𝗺𝗮̆𝗿𝗶𝗲𝗶𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹𝗲𝗶, 𝗶𝗺𝗽𝗹𝗶𝗰𝗮𝘁𝗲𝗶̂𝗻𝗹𝘂𝗽𝘁𝗮𝗶̂𝗺𝗽𝗼𝘁𝗿𝗶𝘃��𝗽𝗮𝗻𝗱𝗲𝗺𝗶𝗲𝗶

Pentru că cetățeanul este în centrul preocupărilor noastre, iar existența unor servicii medicale de calitate ne privește pe toți, în luna iulie a acestui an,

Primăria Municipiului Bucureşti

, prin intermediul

ASSMB - Administrația Spitalelor și Serviciilor Medicale București

a implementat, la nivelul spitalelor sale implicate în tratarea persoanelor confirmate COVID-19 –

Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Tropicale Dr. Victor Babeș

,

Spitalul Clinic Colentina

și

Spitalul Clinic de Nefrologie Dr. Carol Davila

” – un program prin care 3.570 dintre pacienți au fost invitați își exprime, în baza propriei experiențe, opiniile referitoare la aceste unități sanitare.

Pentru acuratețea și obiectivitatea datelor, pentru stabilirea exactă a modului în care este percepută activitatea personalului medical și auxiliar, pentru a ști unde ne poziționăm și, mai ales, care sunt reglajele care ar fi necesare pentru a crește și mai mult gradul de satisfacție al celor care apelează la serviciile spitalelor Primăriei Capitalei, ne-am poziționat într-o zonă neutră, fără posibilitatea influențării răspunsurilor, sondajul fiind realizat de către o instituție cu experiență în culegerea și prelucrarea informațiilor statistice medicale.

La acest studiu au acceptat să răspundă 761 de persoane dintre cele 3.570 chestionate, fapt ce indică o rată de participare foarte bună, de 21,31%, net superioară oricăror altor demersuri similare, derulate de alte instituții din România cu responsabilități în zona medicală.

𝗜𝗮𝗿𝗿𝗲𝘇𝘂𝗹𝘁𝗮𝘁𝗲𝗹𝗲𝘃𝗼𝗿𝗯𝗲𝘀𝗰𝗱𝗲𝗹𝗮𝘀𝗶𝗻𝗲!

Astfel, nu mai puțin de 85,43% dintre respondenți apreciază nivelul de amabilitate și profesionalismul personalului medical ca fiind la un nivel ridicat, 77,55% ar recomanda una dintre cele trei unități sanitare și altor persoane, iar nivelul de dotare a spitalului cu aparatură medicală a fost perceput ca fiind ridicat de către 52,27% și mediu de către 39,61% dintre respondenți.

Un procent de 93,12% au fost mulțumiți și foarte mulțumiți de curățenia din spitale, iar 85,22% s-au declarat mulțumiți și foarte mulțumiți de condițiile hoteliere și ambientale oferite de unitățile sanitare administrate de Primăria Capitalei, implicate în tratarea pacienților COVID-19. În ceea ce privește calitatea hranei, aceasta a fost apreciată drept mulțumitoare și foarte mulțumitoare de 78% dintre cei chestionați.

Încurajați de succesul acestui demers inițial, în perioada următoare vom extinde programul nostru de stabilire a gradului de satisfacție a pacienților la nivelul tuturor celor 19 unități sanitare pe care ASSMB le are în administrare, pentru a arăta, o dată în plus, că angajamentul nostru față de sănătatea bucureștenilor este unul susținut și continuu, că opinia fiecărui pacient este importantă pentru noi, și că prin implicare și profesionalism suntem determinați să creștem în continuare calitatea serviciilor medicale oferite bucureștenilor.